2 Haziran 2017 Cuma

Tek Adımda Kaş Şekillendirme

Makyajınızı tamamlayıp kaşlarınızı es geçtiğiniz zamanlarda size de bir eksiklik varmış bir şeyler unutulmuş gibi geliyor değil mi?


Kalın yada ince kaş fark etmeden taranmış dikkatlice doldurulmuş kaşlara gözümüz o kadar çok alıştı ki doldurulmamış bir çift kaş gördüğümüz anda şaşkın bakışlarla izler hale geldik.

Makyaj konusunda elini hiç korkak alıştırmayan kişiler sayesinde gözlerinin üstüne sülük yapıştırılmışçasına gezen insanlar görmek mümkün.

Tamam bende kaşlarımı kaç farı ile doldurup sonrasında sabitlemeyi sevenlerdenim ama sıfırdan yepyeni bir kaş yaratmaya da karşıyım.

Günlük makyajım da öyle ince ince detaylandırıp düzenli şekilde kaşlarımı doldurmaya vaktim olmasa da kaşlarımdaki boşluklar çok gözüme battığı için tek adımda kaşlarımı doldurup şekil verebileceğim kaş maskaralarını tercih ediyorum.

Farmasi Kaş Maskarası

Farmasi Brow Design Kaş Maskarası 02

Kaş maskaraları ile yaşadığım maceramda öyle engin tecrübelere sahip olmasam da benim için kaş maskaralarında belli başlı bir kaç nokta var ve o noktaları kaş maskarasında gözlemlediğim an elimden düşürmeden kullanacak kadar bağımlısı olabiliyorum.

Farmasi kaş maskarasında da gözlemlediğim bu detaylara gelecek olursak,

Benim için can alıcı olarak tabir edebileceğim ilk detay kaş maskarasının fırçası oluyor.


Çok geniş olmayan kaşlarımı tarayıp şekillendirirken alnımı boyamayacağım boyutta bir fırçaya sahip olması benim için çok önemli,

İkinci önemli nokta ise kaşlarımı tararken lönk diye tek bir yere yapışıp kalmayacak ^^

Kolayca dağıtılabilen bir formülasyona sahip olmalı ki kaşlarımı ahenkle tararken pışt pışt diye boşlukları doldurabilmeli ve güzelce yayılabilmeli.

Farmasi Eye Brown maskara formülayonu ve fırça boyutu ile makyaj çantamın vazgeçilmez ürünlerinden biri oldu.

Sabahları koştur koştur makyaj yaptığım günlerde imdadıma yetişerek kaşlarımı hızlıca doldurmmı sağlıyor.

Benim kaşlarımla en uyumlu olan renk 02 numara oldu. Çok koyu bir kaş rengine sahip değilseniz sizin kaşlarınızla da uyum sağlayacaktır.



İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu


Farmasi Kataluğu: Kayıt