21 Mayıs 2017 Pazar

Mac Alışverişim

    İşsiz kalınca kendini mac  mağazasına atan bir Ayşe..
Şaka bir yana uzunca bir süredir zorlu bir süreç içersindeydim ve cumartesi günü tamamen noktalandı.
Bende hem stres atmak hem kafa dağıtmak hem de uzunca bir süredir aklımda olan ürünleri, hazır mac de % 20 indirim varken almak için yola koyuldum ve kendimi cevahir mağazasında buluverdim.

Mac Alışverişim


   Aklımda uzun araştırmalar sonunda studio fix powder plus foundation NW25 rengini almak vardı. Makeup artisti bey efendi ilk başta NW20 rengini önerdi uyguladığımda ten rengimden açık kaldığını dçfark ettim ve akşımda NW25 rengini denemek istedim ve yine çok şanslıydım testeri yoktu😒

Mac Studio Fix Powder Plus Foundation NW25
               
       Mac Studio Fix Powder Plus Foundation NW25

   Bey efendi NW30 u deneyin isterseniz dedi aldım parmağımla hafifçe uyguladım ama tüm yüzüme uyguladım ama uygulamasam daha iyiymiş bildiginiz kırmızı gibi oldu😰
Yok bu da olmadı ben en iyisi aklımda olan rengi alıyım dedim ve NW25 ile kasaya doğru yola koyuldum.
Tam o sıra da mac pro long wear kapatıcı geldi aklıma onu da incelemeye başladım bu seferde makeup artisti abimiz NW20 rengini uygun gordu ama rengin şişedeki duruşu bile ayşe ben o değilim ben sana uycak kapatıcı değilim diyordu🙈

Mac Pro Longwear Concealer NW25

   Mac Pro Longwear Concealer NW25


Pudra ve kapatıcım aynı tonlarda olsun diyerek ondada NW25 rengini aldım.
Açık renk kapatıcılar koyu göz altlarımla birleştiğinde aydınlık bir bitiş değil grimsi bir görüntüye neden olduğu için sev-mi-yo-rum🙄
Yolda yururken yanlış kapatıcı seçiminden kaynaklı gri göz altları ile dolaşan bir ton insandan biri olmayı şahsen istemiyorum😋
Eğer koyu göz altlarınız varsa ve aydınlık bitişten hoşlanıyorsanız öncelikle somon renkli bir corrector kullanarak göz altlarınızdaki koyu halkaları nötrleyip daha sonra ten renginizden 3847738 ton açık değilde 2 ton açık bir kapatıcı ile aydınlık bir görüntü elde edin derim😍

.