12 Mart 2017 Pazar

FARMASİ COREK OTU OZLU SAC BAKİM SERİSİ YORUMLARİM

Merhabalar💞

   Bugun sizlere farmasi markasinin piyasaya yeni cikan dumani ustunde tuten en yeni urunlerinden bahsetmek istiyorum.
Evet konumuz corek otu ozunu iceriginde bulunduran sampuan ve sac bakim kremi,
Corek otu yagi, kuru ve yipranmis saclarin yeniden yapilandirilmasinda onemli rol oynayan yaglardan biridir.
Farmasi markasi kuru saclar icin gelistirdigi bu formulu ile saclarimizi besleyerek yipranmis ve kurumus sac goruntusunden kurtulmamizi vaad ediyor.


Sampan oncesi saclarimi guzelce islatip iki pompa kadar alip parmak uclarimla sac derime masaj yaparak uygulayip duruluyorum.
Daha sonra ise saclarimdaki fazla suyu alip sac maskesini sac uclarima uyguluyorum.
5 dakika kadar bekletip duruladigimda saclarim yumusacik oluyor👌
Simdiye kadar kullandigim sampuan ve maskeler arasinda saclarimi yumusacik yapan ve banyo sonrasida etkisi devam eden nadir urunlerden biri oldu👌
Eger kuru ve yipranmis saclara sahipseniz bu seriye mutlaka goz atin derim😊


 İnternet sitesi : Farmasikatalogu.net
İnstagram : Farmasi Katalogu
Twitter : Farmasi Katalogu
Facebook : Farmasi Katalogu
Youtube  : Farmasi Katalogu

3 yorum:

  1. elimdeki sampuanlar bitince denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. kokusu ve kıvamını oldukça merak ettim

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil