2 Şubat 2017 Perşembe

HİMALAYA CEVİZ OZLU PEELİNG GERCEKTEN İSE YARİYORMU?

Bugun sizlere Gorkem Karman sayesinde kara borsa olan gunlerce,haftalarca hatta aylarca kendinden haber alinamaya..
Buluo deneyen kisilere secilmis kisi gozuyle bakilmasina neden olan himalaya markasinin dogal antioksidanli ceviz ozlu peelinginden bahsetmek istiyorum.



Deneyenler kokusunu biraz garip bulsa da benim hosuma gitti😄

Hafif tatli kirmizi elma - oyun hamuru karisimi degisik bir kokusu var😄

Ayrica karmadam yagliya donuk hassas cildimde kullanabildigim tek peeling olma ozelliginide tasiyor.


İcindeki taneciklerin gercek ceviz kabugu oldugunu fark ettigimde cildimi hirpalar diye dusunmustum.

Kullandigimda ise taneciklerin cok sert olmadigini ve cildimi cizmeden temizledigini gozlemledim.

Ben bu tarz peeling leri tum yuzume degilde siyah noktalarin yogun oldugu burnumun ust kisimlarina uygulamayi tercih ediyorum.

Dusta sicak suyun etkisiyle acilan gözeneklerime dairesel hareketlerle cok bastirmadan peelingi uyguluyorum.

Dustan ciktigimda burnumdaki olu deriler tamamen gitmis ve cildim tamamen yumusamis oluyor.

Eger acik gozeneklere sahipseniz bu peelingi mutlaka inceleyin derim😊